Jobbveckan är slut

Nu är jag slutat att jobba denna vecka. Det blir sex lediga dagar, vet inte än hur ska överleva. Det är jul nu. Imorgon ska åka med J och handla de sista som måste köpas. Nu vill lagga maten allt själv, jag har en lång lista som ska handla. Frågan är nu om J kommer smaka min maten. Det tror inte jag, men kommer att försöka ge lite att smaka. Det blir inte snö under julen, det känns så tråkigt men är redan van med det. Ingen snö här, vet inte om det kommer eller inte, kanske kommer i januari eller i februari. Redan jag och J har ätit middag och hon fick chokladen, tyckte att hon kan äta det idag. Imorgon ska försöka även städa här hemma lite om jag har ork och vilja. Just nu känner jag för trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0