Ledig söndag

Idag var jag ledig. Det händer inte ofta att jag är ledig under helg. J hade gymnastiken och fick åka med sin klasskamraten. Då fick jag lite egen tid men tiden gick snabbt. Nu är hon hemma och duschar. Sen spelar jag med henne ett spel. Jag kollade mina räkningar, kommer att kunna betala alla räkningar och försöker att spara, det måste jag göra nu. Nästa månad kommer jag också klara men i februari kommer det bli jobbigare. Men snart är det mars och våren och är lite mer jobb igen. Det är tufft att jobba bara så lite. Jag måste köpa sängen men vet inte än hur och vilken. På kredit? Vänta tills har betalat av krediterna? Jag kan inte sova för länge här på soffa heller. Nu är jag tillbaka på tinder, men kommer inte själv att skriva till någon, inte visa något intresse. Men skrev där att seriös tjej söker seriös kille. Så hoppas jag om någon kommer skriva mig då läser först i min sida. Igår började J igen säga- mamma jag vill att du ska träffa en kille nu. Jag förklarade att jag gör det men har inte träffat någon. Det förstår jag att hon vill att ska träffa någon men det gör ont i hjärtat att inte träffa någon normal kille. Jag jagar inte så aktivt heller just nu. Låter att ta det tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0