Ledighet tar slut

Imorgon ska tillbaka till jobbet men sen kommer jag vara ledigt länge. Det vet inte jag om kommer vara nu helt ledig de tre veckorna. Imorse hann jag tvätta äntligen, nu tar det bara lugnt hemma. Igår började skriva med en trevlig killen, och har skrivit nu även idag. Just nu har han inte svarat tillbaka. Jag vill ju inte börja hoppas för mycket på honom heller, men han är lite mognare än de andra jag skrivit på HP. Igår hittade även denna Värnamo killen på HP, trodde inte att han säker redan på nätet. Nu är mer säkrare att han träffat kanske redan någon, jag vet inte det och kommer inte fråga heller. Vi är bara vänner, inget mer. Jag vill ju så mycket att hitta någon nu men kan inte börja hoppas för mycket nu när börjar skriva med någon. Jag måste hålla mig lite bakgrunden och inte visa så mycket intresse. Men samtidigt vill ju träffa så snabbt som möjligt, inte bara skriva. Jag har varit hemma med J bara, igår var ute och handlade lite. Det har varit jobbigt men har inget annat att göra. Jag hoppas att nästa vecka kan vi åka till Kalmar och bada. Idag pratade med henne lite och jag hoppas att hon lyssnade och förstår vad jag pratade om. Jag berättade och förklarade henne att mamma kan inte göra allt eller köpa allt vad hon vill, hon blev lite ledsen och sur men sen såg att hon förstod. Det är skit tufft med henne. Igår skrev på FB gruppen och frågade om råd, och fick svar att ska försöka att komma överens med hennes pappa, att inte åka så ofta dit eller att halva resan kan han betala. Men tror inte att han fattar det eller kan förstå det. Nu tänkte att tar kontakt med familjerätten. Det kostar för mig för mycket att betala alla hennes resor, och det var han som skulle flytta. Allt skulle varit lättare nu när han skulle varit borta. Jag vill även ansöka ensamvårdnaden men tror inte att jag får det så lätt. Jag försöker att vara starkt men just nu känns det varje gång tuffare och tuffare. Snart kommer jag köpa biljetterna, han har inte läst meddelanden , skrev att kommer köpa biljetterna inom några dagar. Nu kommer boka biljetternapå fredag och kommer skicka nytt meddelande och skriver direkt varför har bråttom att betala biljetterna. Måste ta det lugnt men det är så jävla svårt att kunna se honom att träffa honom .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0