Snart är det jul

...om några dagar och har inte fått det riktiga julkänsla. Jag vet inte om det kommer, det känns för tomt. Idag jobbade och gick efter jobbet till bibliotek, lämnade tillbaka böcker och lånade en ny bok. En helt annorlunda boken. J kom hem för mig och nu hade hon igen en kompis med sig, de gick ut nu att springa lite. Snart är de hemma igen. Igår ringde till Anthony och berättade om allt, om lägenheten och att han måste börja hitta annan bostad. Han vill ju ta över lägenheten, men det går inte. Jag vet inte nu när kommer det första besiktningen, ringde och frågade men de kunde inte svara på det fråga, så konstiga att de vet inte. Men kan tänka mig att det kommer vara nu kanske redan efter nyår, om bara kan åka utan J. Jag tänkte åka dit en dag och nästa dag komma redan tillbaka. Men vet inte när det blir. Det kommer kosta för mig för mycket nu att åka dit så ofta. Igår färgade jag mitt hår, de blev mörkare, ibörjan tyckte inte alls det men nu säger nästan alla att det är jätte fint på mig. Nu kom en kille skriva med mig men ja känner att jag är inte intresserad av honom, och känner att han är lite för mycket på. Han lämnade redan sitt nr, och vill att ska ringa honom. Jag svarade att för mig är det lättare att skriva, men sen när min dotter ska sova och jag ska ringa när hon somnat. Han är för mycket, han kan inte säga nu sådär till mig när jag ska ringa osv. Jag tror inte att svarar mer honom. Jag orkar inte med sånt kille, som redan nu bestämmer över mig. Det finns någon där men han skriver inte mer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0