Snart är julen över.

Det var en jobbig jul,det var lite glädje och tårarna. Men måste gå vidare nu. Det gör ont i hjärtat just nu men vet att det kommer bli bättre. Nu kunde inte låta bli. Jag beställde ny läppstift ,med rabatt. Och beställde sängen, kunde inte vänta mer. Det var stort rea, och sparade säkert några tusen. Men kommer betala nu på en gång minst halva priset direkt nästa månaden. Det var viktigt för mig att skaffa sängen. Om två veckor kommer jag kunna sova i sängen. Jag tog utan sänggavel. Det kostade över tusen. Jag kan vänta med detta, det kan jag köpa senare. J mår bättre idag och kunde äta redan imorse. Jag låter vara henne. Ta det lugnt. Hon frågade när vi ska åka till badhuset. Jag svarade att vet inte, att det kommer vara storm nu i några dagar. Jag måste nu veta när kan åka till Stockholm, jag skickade honom ny meddelande. Jag behöver skicka papper in så snabbt nu. Jag vill inte åka dit, när J har skolan. Nu är det kvällen och J mår mycket bättre. Idag kunde hon äta maten. Jag fick mejl att det är mellandagsrea på swebus och vill boka biljetterna redan nu i februari. Jag skickade meddelande till x, men han svarar inget tillbaka. Skrev att vill boka inom närmaste dagarna nu. Han kommer inte svara säkert nu, bara att jävlas med mig. Jag kan spara ca femhundra kr och för mig är det mycket pengar. Nu fick svaret av Antonio att han kommer tillbaka den 28 dets, då kan skicka brevet. Tur att han svarade, nu behöver bara veta när ska vara på besiktningen. Hoppas att bovärd kommer ringa nu i veckan och kanske kan åka redan nästa veckan. Jag vet inte varför jag gjorde det, igen gick HP, och började hoppa in meddelande efter meddelande att skriver med några killarna. Jag tror inte mer att kommer hitta nu någon seriöst här. En vill bli vän bara, en vill börja dejta på en gång. En kille vill skriva mer och prata med mig först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0