Varför jag...

Varför kan inte jag leva en lyckligt liv. Varför får inte jag träffa någon. Varför varför. På HP blev intresserad av en kille, han har allt vad jag önskar att hitta hos en man. Nu skrev honom att jag r intresserad av att lära känna honom och han svarade inget tillbaka. Jag tog bort mina bilderna och tänker inte mer skriva med någon, kommer pausa och hoppas att kommer aldrig tillbaka dit nu. Det gör mig alltid besviken, när jag börjar skriva med någon och blir intresserad av och sen efter ett tag kommer alla bara försvinna. Jag måste sluta med detta nu. Det här kommer bli min ny mål året 2017. Aldrig mer att nätdejta, men det r bara det sista väg att hitta någon. Imorgon kommer redan min sänd, de ringde idag och sa att klockan 14-16 tiden kommer det, men jobbar imorgon och de bryr inte om det, och nu kommer skicka J hem .kl 14 att då kan hon ta emot om de kommer redan kl14. Men hoppas att det kommer när jag 'r hemma. Och tänkte imorgon gå och handla efter jobbet lugnt och ro. Och nu blev det inget handlade. Nu måste köra bil till jobbet och köra snabbt hem. Snart är året slut och känner mig fortfarande ingenting bättre. Jag minns den tiden förra året, jag var så lycklig de dagarna och sen blev jag besviken och ledsen och alla tårar bara kom helt plötsligt. Jag trodde inte att jag kunde komma över det allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0