10.februari

Nu är det onsdag och måste skriva idag min text. Jag vet inte hur ska börja, måste börja någonstans. För att måste skriva nu två sidor av texten, ca 800 ord och känner att det är för mycket för mig. Problem för mig att skriva akademiskt. Jag känner mer och mer att jag vill ha någon bredvid mig, det känns så tufft att vara ensamma med Jennica. Hon behöver mig, men kan inte ge den tid som hon skulle behöva. Det är jobbigt för henne. Igår kom jag hem efter klockan 18. Min skrivande är så dåligt, var i studieverkstaden och fick lite hjälp med texten. På fredag ska tillbaka. Jag behöver hjälp att skriva. Så rädd nu med nästa text att blir igen underkänd. Det känns att klarar inte mer med studier, vill ju fortsätta för bättre framtid. Det tar tid när den är klar. Orolig för sommaren , om jag inte kommer hitta någon jobb. Vad gör jag då? Jag började spara pengar, om kan fortsätta att spara lite varje månaden, så att kan klara de månader om jag kommer inte hitta något jobb. Idag tänkte ringa till Scandic här i Kalmar och även till Karlskrona. Jag hoppas att få jobba en av de hotell. På lördag blir det Jennicas kalas, och det kommer bli 7 tjejerna. Det blir inte lätt att fixa allt. Idag måste gå handla , samt köpa present till henne. Jag tänkte köpa kanske örhängen eller halsband. Eller båda, vet inte än. Nu måste börja skriva texten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0