11.februari

Igår var helt slut med min texten, inte klar än, saknas ca 200 ord. Men bättre än ingenting. Dessutom går imorgon till skrivverkstaden och hoppas att få lite hjälp med att skriva. 
Det börjar kännas lite att denna kille i Hässleholm ä mer intresserad av mig. Det känns lite för att han skriver oftare nu och igår frågade honom om han börjar känna mågot att börjar bli kär i. Han svarade att det finns något på gång för att han skriver med mig. Jag vill inte börja hoppas för mycket med honom just ju. Han sa att han vill träffa nu den rätta. Skriver inte mer med andra alls. Jag vill inte skriva med honom där men han vill inte än att ge sitt nr eller kik. Då måste vänta med detta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0