14.februari

Det gick bra igår Jennicas kalas, nu är alla gått hem. Jag är helt förskyld nu, ikväll har Jennica träning. 
Det börjar kännas att det är något på gång ned den kille på badoo. Jag vet inte hur allvar är han nu, jag är försiktig med honom. Det känns att han är intresserad av mig, skriver och skickar hjärtorna men samtidigt vet inte om han bara leker med mig. Jag vill träffa honom såklart men vill inte skynda heller. Han är själv också försiktig, sade att han vill träffa den rätta nu. Om han känner att det kan vara jag då kommer han vilja träffa mig. Min problem är att jag blir för snabbt kär i. Jag ä rädd att träffa honom, rädd att bli besviken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0