15.februari

Idag fyllde min Jennica år, hon blev glad när hon fick mina presenterna. Jag mår inte så bra just nu, har för mycket på gång. För att planerade mer att klara idag , men kom inte så långt. Dessutom hade en föreläsning men gick inte. Två böcker som skulle behövt läsa mer idag men har inte de böckerna. Just nu måste fixa ny text, skicka in och sen plugga för fredagens tentan. Jag är så rädd för tentan, det är så svårt med alla de begrepp. Men måste vara positiv bara. Nu planerade Jennicas pappa åka hit, men idag de pratade och Jennica vill åka dit istället. Det betyder att får lite egen tid, då passar bara på och tänker träffa min Jim. Eller kanske den andra killen, vet inte än. Om kommer träffa den andra killen måste det vara hundra % säkert med honom. Jag har inte pratat med honom heller om det, men tänkte ta upp den nu idag eller imorgon. Det är bättre att prata med honom med öppet kort. Han är tyst idag nu, bara skrev lite. Vet inte men känns fortfarande att han är hemlig...Om han är singel...jag vet inte. nä nu måste läsa boken igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0