1.februari

Ny månad...och idag var Jennica ledsen när han kom hem. Det var många i hennes klass som kommer inte i hennes kalas. Det trodde jag inte att det är nästan alla som jag bjöd in. Hon började gråta nu att kommer inte får presenterna. Jag vet inte vem kan bjuda in mer att hon kommer inte känna sig ledsen. Det blir svårt. 
Igår hamnade tillbaka på badoo, och började prata med en kille som hade redan tidigare pratat. Jag vill ju igen försvinna därifrån. Han säger ju att jag ä trevlig, söt osv och skickade hjärta igår....det kan inte vara han som kommer träffas kanske. Vet inte vad ska göra, orolig att han ä inte singel ju. 
Nu håller jag på med tvätt och ska färga håret med blåbär. Tänkte testa, att bli av med de gula toner lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0