21.februari

Det är söndag, jag tvättar och måste skriva ut lite papper. Och läsa, läsa , läsa. Men hur hinner, Jennica är här. I några dagar har skrivit med en ny kille, han är yngre än mig och " visar" intresse men är osäker med honom, vet inte hur seriös är han. Igår pratade om det, han säger att han är seriös med mig, och vill träffa och lära känna mig. Om det kommer nu bli att vi kommer träffas, då kommer vi ses på lördag kanske när Jennicas pappa är här. Men vill inte börja hoppas för mycket. Jag vill ju träffa någon, precis började skiva med annan kille, men nu försvann han. Om nu skulle vara min tur, men jag är så rädd så rädd att bli kär i honom och sen blir besviken. Jag vet inte, han skriver ju alla de kommentarer och allt. Men jag vet inte om han är rätt för mig. Han ser bra ut, men han bor i Göteborg. Han sa att han kan åka till mig, det är ingen problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0