22.februari

Det ä måndag och snart ska till praktik. Jag sov vid kl1 mitt i natten, läste kurslitteraturen. Idag o imorgon måste göra observationer. 
Igår jag kontaktade en tjej på FB som känner också den kille. Han berättade att han pratade med honom ca 1,5 år men träffades aldrig o sa att han är kanske inte den personen som ä på FB, hon hade sett en av hans bilden med annan namn. Så hon sa att tror inte att han ä seriös. Det var lättnad att kunde fråga någon om honom. Att måste vara försiktig med honom. I lördags skrev med honom och skrev lång meddelande, han svarade att han ä seriös. Sen skrev han att hade tappat mobilen, fixar på måndag. Nu försvann han. Han varit aktiv men inte läst mina meddelande. Den tjej sa också att han ä inte ofta på FB för att han jobbar mycket. Jag blev besviken lite med honom. Vi skulle träffats nu på lördag o nu blir det inget. Nu måste gå vidare bara. Skiter på badoo nu, den kille också försvann helt plötsligt. 
Måste börja fixa mig.
Klockan är 9 på kvällen och sitter i köket och läser mina barnböckerna. På fredag måste skicka in texten.
Idag gick praktik helt ok, fick observera lite men svårt uppgift är det. Imorgon hoppas se lite mer. 
Nu har jag klarat det igen...hur länge... Det måste bli slut nu.., raderade mitt konto på badoo. Det var nu när insåg att det finns ingen för mig på nätet. Bara att gå vidare och nu den sista killen som jag började lita på och trodde att han var /ä seriös. Det blev lite för mycket för mig. Det blir bättre , vet att många säger det att jag kommer hitta någon men jag tror inte det mer, det finns säkert någon men jag har slutat att jaga hela tiden killar. Jag har ju honom men det kan inte bli vi, om han skulle se mig med andra ögonen om han skulle kunna bli kär i mig. Vet inte, han vill åka till mig någon dag , jag kan inte säga nej, för att har de  känslorna med honom. Jag kommer inte kunna släppa honom , han finns här i mitt hjärta men det gör ont ...att inte kunna vara helt 100% med honom. 
Samtidigt kom en ny kille skriva med mig, han låt trevlig. Skrev med honom o skriver fortfarande. Han söker vänner. Berättade att han ska träffa någon i helgen, varför vill du skriva med mig då. Om du har någon som du kommer träffa. Förstår inte på riktigt. Nu skrev han till mig ska få se vad vill han skriva nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0