23.februari

Det är kvällen, på onsdagen. Sitter i mobilen. Han kom helt plötsligt att skriva med mig. Jag vet inte varför...men jag skrev med honom. Han säger att vi kommer att ses på lördag osv om allt. Jag vet inte varför håller jag på med honom nu, hur länge låter jag smutsa ner mig nu. För att jag känner att jag är ingenting just nu, jag ä inte värd någon bara. Jag ä så lättlurad bara, jag litar på män så lätt. Det blir bara för mycket med allt. Han försvann igen nu.., 
Imorgon ska till Karlskrona, skrev till Daniel och frågade om han kan tipsa någon matställe men han svarar inte. Han bryr inte om mig kanske. Vet inte men han brukar svara alltid. Men inte på en gång. Jag kan inte vänta för länge. Tänkte gå till subway, det ä på vägen till Svsndic, hinner äta innan ska dit ju. Efter intervju åker hen direkt, skulle stannat kvar men ingen ide att stanna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0