24. Februari

Jag blir snart galen. Den kille helt plötsligt kom igår skriva med mig. Nu tror jag att han är sjuk på allvar, jag vet inte. Han pratar bara om sex hela tiden och håller på så länge. Skriver något annat men han fortsätter. Han kommer såklart till Kalmar nu på lördag att träffa mig o ha sex senare...jag vet inte vad ska göra med honom. Han menar allvar att åka hit eller jag vet inte. 
Igår skrev till Daniel o frågade om han kan tipsa någon matställe men han svarade inget och tänkte att han kommer svara säkert senare men nej ingen meddelande. Imorse skrev igen om han glömde bort mig. Han läste men svarade inget tillbaka. Jag vet inte vad hänt med honom nu. Han svarar alltid ju tillbaka. Men nu ...han ä borta bara. 
Sen skrev till Jonas och skrev med honom, han svarar tillbaka alltid. Han ä min vän. 
Nu har fått jobb under sommar och måste köpa bilen. Det går inte mer. Jag funderar att köpa automat. Det ä lättare för mig. Men tar mer bränsle och Jonas sa att blir dyrare att laga. Jag vet inte ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0