25.februari

Det är fredag och sitter uppe redan. Föreläsning börjar kl 10 tills kl 15. Jag kollar runt bara bilar nu, men vet inte än om jag ska köpa manuellt eller automat. Det är lättare med automat, men blir dyrare. Jag vet inte. Och tänkte köpa nu att kan börja träna lite i taget. Att komma igång när börjar köra längre än här. Men hur sjutton kommer jag igång med det. Jag funderar köpa härifrån kanske, det finns en bilaffär här nära, men vill inte gå ensamma. Kanske ska fråga Marlene följa med. Men att köra bilen är inte så lätt att börja igen. Det kommer med tiden såklart. Imorse tänkte att kanske ska ta några lektionen i bilskolan. Men det kostar också pengar. Jag vill köpa bilen nu. Men hur, när. Just nu har jag ju de pengarna. Kanske bättre att vänta tills man använder sommardäck. Vet inte. Nu blir det igen jobbiga dagarna. Måste skriva texten imorgon. Men tänkte börja skriva redan i kväll. Daniel svarade igår, han varit lite fullt upp att inte svarade. Jag berättade att jag fick jobbet, och vill köpa bilen, att kanske han känner någon men han bara kolla på blocket. Om bilar pratar jag med Jonas. Han tipsar mig också lite. Funderar om jag köper nu härifrån, närmare hem, Då kanske är det någon ide att köpa den vanlig och bara öva öva .
Nu måste läsa två böcker att koppla texten. Hur ska jag läsa när Jennica skriker här, men försöker göra min bästa och inte bli arg på henne. Hon är jätte arg på sin pappa, de hade pratat igen varför får inte hon åka till Stockholm. På lördag kommer han hit o jag klarar inte prata med honom. Nu berättade hon även att ska jobba i Karlskrona. Jag vill att den helg är över. 
Fick lite mer tips om bilarna. Några som säger att Ford fiesta ä bra att äga. Jag måste börja lära köra igen bilen. Tänkte fråga nu Marlene kanske hon kan följa med att kolla bilar. Men ä rädd att hon inte har tid. Hittade en Ford men det ä i Karlshamn. Jag vill köpa bilen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0