28. februari

Det ä söndag och smågråter lite. Idag var en tjejkompis på besök och var ute lite. Hon berättade att hon är med barn, hon ä så lycklig med sin kille, jag ä så avundsjuk för alla mina tjejkompisar som träffar någon men vad ä det fel med mig då att jag hittar ingen. Jag skrev lite med Jim imorse, han planerar nu i mars komma till mig. Jag skrev honom hur jag mår o hur jag saknar honom. Det ä något med honom, jag vet inte. Om det kommer väcka mellan oss något. Jag vill bara träffa någon, vill inte mer att vara ensamma. Folk runt omkring hittar bara varandra men jag måste träffa bara de dummaste och sexsjukaste killar. 
Nu jagar jag bilen, finns en seat Ibiza men ingen ide att kolla på kvällen. Helen  ska hjälpa mig att hitta, jag vet inte varför gör hon då med mig, varför vill hon hjälpa mig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0