29.februari

Det är måndag och ny vecka har börjat. Igår var en jobbigt dag, för att jag har tagit ett beslut som jag hoppas innerst inne att det är rätt. Jag känner att jag kommer inte klara gå hela vägen just nu med mina studierna. Men hoppas att klarar nu andra terminen. Tänkte ta uppehåll. Det känns för fel för mycket att har inte tid för Jennica när jag måste plugga. Igår började kolla bostäder redan och pratade med tjejkompis, hon tipsade en område i Karlskrona var är lätt att få bostad. Det är kanske bättre att jag flyttar dit och börjar jobba där ibörjan , jag kan ju fortsätta jobba efter sommaren. Det blir en krig med x såklart att jag flyttar igen, han kommer inte att godkänna det kanske. Jag vill bara att han flyttar själv nu som han sa, Det är ett svårt beslut och rädd för honom nu. Samt för Jennica att vi kommer igen flytta. Jag vet inte vad gör. Men mår dåligt redan i början med allt här. Igår pratade med Jonas, och han kollade upp också vilka bostadsbolag finns där. Han är bara så snäll fortfarande. Frågade honom om han kan komma hit för kattvakt, men han sa att han har för mycket att göra när han är ledig. Nu måste börja skriva skrivuppgiften och vill helst skicka in nu. Måste också kolla inspelad föreläsningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0