4.februari

Det är torsdag och mår sådär. Imorgon går till bibblan och tänker skriva där klart min text. Det går inte göra hemma, jag vet. Sen ska gå träna också. Min mål just nu att träna minst två dagar i veckan. 
Alla män kan åka till h... Jag kommer la ner badoo. Den kille som jag var intresserad av, han ä inte intresserad av mig. Han är inte där alls. Skrev att försvinner snart, han skrev att synd att förstår inte o sa lycka till då. Jag skrev att för många oseriösa och vill inte bli sårad igen att ville lära känna honom. Vet inte om han svarar något eller inte. Jag har bara J, behöver ingen annan i mitt liv, han betyder för mycket just nu för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0