7.februari

Jag har inte haft ingen ork att skriva sista dagarna. I fredags var på bibblan och skrev texten, det gick lite bättre. På tisdag ska till bibblan och låter i skrivverkstaden någon läsa genom texten. Jag behöver hjälp på riktigt. Igår var ute med Jennica och handlade för hennes kalas. Det är mycket kvar att köpa nu, men vi kommer att klara de, hoppas jag. Nu väntar när mamma skickar pengar. Samtidigt har mycket i skolan, nu skrivuppgift som väntar, vet inte hur kommer klara det. Det blir svårare att skriva bara för en dag. Jag måste göra det. Jag fortsätter att skriva med den kille, som är säker om han är singel . När jag frågade honom svarade han att han är singel, och frågade om jag är det. Han skrev lite mer nu igår. Jag vet inte hur det bir, han såg ut helt ok men vet inte om det är han . Jag är så trött att bli sårad hela tiden, ville ju skriva med honom annan stans ,men han vill inte ju det. Jag vet inte varför. Han är hemlig. Jag vill inte ge upp nu , jag måste börja kämpa mer nu än tidigare. Jag måste det. Det skulle vara lättare om man skulle haft någon. Jag saknar så himla mycket någon, vill inte mer att vara ensamma. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0