13.januari

Jag är helt slut, jag vet inte hur kommer att klara dagen nu. Det gick inte alls att sova hela natten, bara tänkte på dagen. Men måste vara positiv, jag ska dit och visa vad jag kan, de kan kräva så mycket som de behöver att bli godkänd nu. Om bara dagen skulle vara slut då kan ta det lite lugnare men inte slut med plugg. Nu måste skriva mer rapport själv, och det måste göra idag. Vet inte hur kommer vi göra på fredag. Ah det är så många tankar just nu i huvudet. Snart måste gå. Igår skrev till J om min soffa, han skrev att han vet inte när han skulle till Kalmar, annars han skulle hjälpa till. Ah det går inte glömma honom så lätt. Det är så jobbig med soffa, att kan inte fixa det. Vill att det ör klar när åker till Stockholm. Hemma efter skolan och känner lite bättre. Jag var så himla rädd idag , men fick godkänd. Imorgon måste nu kunna gå genom hur kommer redovisa resultat och sen kan skriva diskussion, det måste inte lämna in imorgon. Men måste ta det allvar nu att lämna inte mer sista sekund allt. Jag har mått så dåligt för det nu på riktigt. Nu vill fixa soffan, men köpte skruvdragare, men har inte de småbitarna, som måste kanske köpa imorgon nu. Vill vara klar med allt nu när Jennica kommer hem. Sista dagarna bara kvar, sen är det över, första terminen. Det är så konstig nu när Jennica kommer hem nu. Jag planerade så mycket att kunna träffa Jonas, att lära känna honom bättre, och nu sitter jag här ensamma och saknar honom. Släppa alla män och gå vidare bara,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0