14.januari

Det är torsdag, sitter hemma men ska gå ut till bibblan, tror jag. Måste fixa den sista med rapport och sen gå genom hur ska vi redovisa rapport imorgon. Vet inte hur den andra tjejer tänkte, hon tänkte att bara med anteckningar. Men blir tråkigt så. I natten sov lite bättre, vaknade några gånger, somnade kanske kl 12 tiden. Idag måste köpa de bits, så att kan fixa soffa nu. Det har tagit för lång tid. Pratade med Jennica idag, hon saknar mig mycket. Hon har för mig många presenterna. Soffa är klar äntligen, känns lättnad nu att det är på plats. Jag lyssnar min magkänsla nu, det finns ingen i mitt liv just nu, jag tänker att börja kämpa på honom nu. Det ä min Malmö killen, jag vet inte om jag gör rätt nu. Han tror inte att det kan bli vi i framtiden, det vet ingen av oss. Och vet inte om han tar allvar mig eller bara använder mig som leksak, känns att även han vill mig, men vill inte hoppas för mycket. Vi måste träffa oftare varandra , att kunna känna allt. Jag träffar andra att glömma bort honom men jag kan inte det, han är alltid i mina tankar. Jag träffar andra och det blir inget med de. Vill leva ett liv att jag är lycklig och glad, nu är jag ledsen med allt som hänt de sista två veckorna, de har varit för jobbiga bara. Det har gjort ont så mycket, även idag ville jag gråta men höll mig kvar. Jag såg att Daniel hade kommenterat en tjejs inlägg ungefär från mitt hjärta till ditt hjärta du betyder mycket och sen en hjärta...tolkar det att han har något med den tjejen. Samtidigt tänker jag, hur kan någon som har en tjej, som man är kär i träffa någon annan och ha sex. Det började tänka jag mer. Jag vill inte ha någon kille som träffar någon annan tjej och har sex. Hur tänkte han när han ville träffa mig och sen ha sex med mig. Jag har tagit det för hårt just nu. Senare såg att hon hade tagit bort sin inlägg. Nu gäller bara att gå vidare, om det blir han min Malmö killen eller inte. eller någon annan, det vet inte jag. Jag vill inte tänka på det så mycket just nu. Nu måste ta fram rapport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0