18.januari

Det är måndag, var i skolan idag, det gick bra. Men Jennica var hemma ensamma och kom hem snabbt. Imorgon stannar hon hemma och jag plugga hemma. Nu är Jennica hemma och tillbaka till livet med henne. Hon ge mig många presenterna nu och blev så glad. Nu måste tänka bara för skolan, på mig själv, på henne. Ingen mer nya killer som kan komma till mitt liv. Jag tänker ta det stg och tänker träffa bara min Malmö killen, det är något mellan oss och vill ses igen, det vill han med. Det kommer bli ganska jobbig för mig kanske, det vet inte jag hur allvar är han med mig, men det känns något måste han ha med mig, han vill inte bara sex, då skulle vi pratat så mycket med varandra så öppet. Idag skrev, vi kommer att skriva nu oftare säkert nu när jag har slutat med andra. Han vet det. Nu sitter bakom data och tänkte skriva klart min den sista förra kurs skrivuppgift. Det är inte så lätt att skriva, men kan inte mer att skriva. Idag började ny kurs och det är inte lätt heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0