2. januari

Det är lördag och sitter bakom data och tänker inte lämna tills jag är klar här. Jag tänkte att kan skriva klart igår, men måste veta vad andra tjejen hade svar från sina intervjuerna. Bättre att fråga henne nu, vet inte om hon är vaken bara. Igår pratade lite med Daniel, frågade inte direkt om han vill ses. Men mellan raderna förstod att kanske han vill ses. Han var ganska trött igår och skrev att han ska vila nu och hörs av. Senare såg han var aktiv och frågade om han är vaken. Han läste meddelande, men svarade inte. Nu måste jag backa lite, att inte skriva igen honom, då tänker han att jag har för bråttom att ses. Jag väntar nu när han svarar, jag frågade om han är vaken. När såga att han läste , tänkte att han orkade inte att prata kanske. Det var Jonas råd också. Igår skrev även med honom och sen bara lämnade honom. Sent på kvällen skrev han " so gott, kram". Jag vet inte men börjar känna lite att efter de sista dagarna när har skrivit av mig med honom, känns att han har börjat tänka på mig. Jag vet inte om det är så eller inte. Det är nytt år och jag har skrivit ner en lista med mina mål, önskningar, löften. Det blev ca 9 mål. De är inte så svåra, tycker jag just nu Jag måste börja att tänka på mig själv mer än på andra, jag måste jobba mer på min självkänsla, jag måste sluta jaga killar och hålla med de bara vänskap. Det behöver jag just nu mer än någon seriöst förhållande. Om det kommer någon ny och det klickar eller om det blir något mer Daniel( men vill inte tänka på honom så mycket just nu) eller med Jonas. Då måste det kännas hundra procent att vi vill det. Jag vill inte mer att bli sårad, aldrig mer. Dessutom hade en mål att aldrig mer att nätdejta någon. Nu måste börja att skriva vidare min rapport. Det är en jobbigt process att skriva, men måste. Igår helt plötsligt fick via en FB grupp kontakt med en estnisk tjej som bor här i Kalmar och senare en till la mig vän, som bor i Öland. Det blir bättre nu den här året, jag vet , jag känner. Nu dags att stänga av radio och börja skriva här. Skola är just nu nr.1.... Jag trodde att jag klarar , jag trodde att jag har lärt mig , men det har jag inte. Hur kunde jag igen, hur vågade jag igen. Dum som jag är. Var igen på FB , och skrev honom, hoppas du är lite piggare idag, han läste det direkt, men svarade inget och här sitter jag igen, som dum och tänker som en galen. Varför gjorde jag det, varför jag skrev honom. Han ser nu ju att jag är för på, och fortfarande intresserad av honom. Nu är det punkt och slut.JAG FÅR INTE MER ATT SKRIVA HONOM, DET MÅSTE VARA SLUT. NU ÄR DET HANS TUR ATT SKRIVA. Jag känner mig just nu så dumt, vet inte vad ska göra.Jag började att skriva nu och de började bli bra att skriva. Varför måste jag göra det att skriva honom, jag mår dåligare nu när ser honom överallt. Nu måste bara andas lugnt och bara hålla mig ihop. JAG MÅSTE VARA STARKARE NU....Jag orkar inte mer, jag klarar inte mer, jag vill gråta och glömma allt....jag bara ser honom överallt, bara väntar att han ska skriva tillbaka men det gör han inte. Kanske han är tillsammans med vänner och kan inte skriva med mig, vet inte. Han har ju massor vänner, han har inte alltid tid att skriva tillbaka. Men känner just nu att det här är för mycket för mig. Jag måste bara ta det lugnt. Sitter här i data, stänger av hela tiden mobilen och sen öppnar igen. Data är öppet sen igen hela tiden kollar på FB. Jag måste hitta på något att inte tänker på honom. Det är bara så jobbigt just nu. Som Jonas säger, skriv inte honom om han inte svarar, om han är intresserad av att ses, då skriver han. Samt skrev han att killar gillar inte när tjejerna jagar de, eller är för på. Det här är min största problem at ag är för på, skriver ju själv hela tiden. Men jag börjar känna just nu att han behöver tid att fundera på mig, kanske han vet inte än om han vill ses mig eller inte. Jag måste ge tid för honom.
Klockan är snart 9 på kvällen och jag gråter. Jag bara skrev igen och han hoppade på själv nu. Skrev att han vill inte skriva varje dag att han behöver tid för sig själv. Då exploderade och frågade direkt om han vill ses eller inte, han läste den men såklart svarade inget. Jag tror inte att han kommer svara nu, han såg mig nu att jag skriver hela tiden, visste inte att inte vill skriva varje dag. Det förstår jag, men är helt slut just nu, har igen ingen ork kvar. Jag försökte de två dagarna att vara, samt att inte skriva till Jonas men skriver till honom också nu. Skit jag vet inte mer vad ska göra. Han skrev att tänk inte på honom så mycket att tänk mer på sig själv. Jag måste få ut allt den ilska som jag har inom mig, måste gråta ut. Jag gråter för ofta nyförtiden. När tar det slut bara. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0