20. Januari

Jag mår så dåligt nu, jag trodde inte att det kan sluta såhär. 
Det var så. Igår började jag prata med Daniel och berättade om det allt, att jag kommer att testa mig, även att hade klamydia. Och nu skrämde jag honom att han skrev ungefär såhär att ska han gå på nålar så länge jag får veta svaret. Jag skrev honom igen, jag skrev att mår själv också nu för dåligt för allt och nu skrev honom även om han har tjej, eller att tolkar såhär. Att jag ä inte arg eller svartsjuk, om det är sant är glad för hans skull. Hoppas att han förstår och nu fortsätter jag- är du så arg på mig...han läste men svarade inget tillbaka
Jag mår så skit nu att är rädd att med detta är även vår vänskap över.. Jag vet inte vad han tänker. Han har inget att säga nu. Jag tror att han ä jättearg och besviken på mig nu att vill inte skriva inget mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0