21.januari

Idag skrev lite med Daniel. Han är lite irriterad på mig, och skrev många gånger att jag skulle inte tagit upp det med honom, det var inte snällt av, samt han vet att jag mår själv också så dåligt. Sist skrev vi vi hörs, kram. Jag vet att han tänker nu de dagarna mycket på mig, och på allt. Han är rädd. Jag skickade iväg testet och vi väntar svaret nu. Det känns så svårt just nu att kanske har jag förlorat nu honom som vän. Men vi har inget mellan oss nu, han har ju sin tjej. Han har inte sagt om henne inget. Då låter jag honom vara. Jag har min Jim, det räcker med honom för mig. Vi kommer inte bli ihop nu, men allt är inte försvunnit. Om han är seriös med mig och vill då kan vi göra något i framtiden. Idag är lite känslig igen, började smågråta här. Jag har skolarbete och måste göra det när Jennica är inte här. Idag hann ca 4 timmar, men nu har ca två timmar kvar att. Imorgon tänkte börja skriva de begrepper nu. Jag måste fortsätta med skolan, jag har inget annat göra. Jag kan inte bara skita i den nu, jag måste tänka på framtiden. Jennica berättar och drömmer om sitt rum. Jag kan inte ge henne allt, vad hon vill, och med mina studier förlorar jag hennes tid mycket. Men det är livet som ensamstående mamma, det är skitjobbigt. Jag har inte så mycket motivation,. men måste kämpa hårt nu. Jag klarade första terminen, det trodde inte jag ibörjan, men nu vet att jag kan det. Men detta måste lämna allt mina killar, inga mer nya killar. Skit igår var en kille som lämnade posten, bakom dörren....han såg ut bra....ah jag drömmer ibland för mycket. Nu ska börja igen med skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0