22.januari

Det är fredag och Jennica gick till skolan, jag måste börja plugga nu. Jag tänker så mycket nu på Jim, vet inte än när vi kan ses, kanske nästa månad. För att Jennica ska till sin pappa , utan mig. Det är min tanke. Det känns just nu omöjligt med honom, men jag har de känslorna som gör att jag kan inte bli ihop med någon annan. Stor fråga är om jag gör fel, om jag chansa på honom. Vi båda vill varandra ju, och han har inte glömt bort mig helt. Han tänker på mig. Det har gått ett år med oss. Jag har nu varit med tre killar som jag ville bli ihop , men det blev inte så. Det är skitsvårt. Igår började gråta igen, hur kommer hinna med allt i skolan, när har Jennica, jag har inte tid för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0