24.januari

Söndag kväll, ledsen, trött , mår dåligt. Jag vet inte hur kan gå vidare med allt, känner mig ingenting. Det ä redan jobbigt men måste kämpa nu så långe jag hittar ny bostad, vill flytta härifrån men får ingen annan bostad. Idag började gråta igen och Jennica kommer fråga varför och vill jag berätta... Hon ser att mår dåligt och ä ledsen så ofta. Jag vill vara glad, vill göra allt för henne. Det är jobbigt att vara ensamma med henne. Och med skolan, det ä ett helvete. Att göra allt på kvällar när hon somnat. Nu väntar när hon sover och kan läsa vidare. 
Imorgon börjar igen vi dagar, praktik. Och vi har uppgift att göra men förstår inte helt. Jag hoppas att imorgon får svar från mitt test, om det kommer inte imorgon då kommer det på tisdag, kanske. Jag är rädd att läsa den såklart o Daniel väntar nu när får svaret och vill veta direkt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0