25.januari

Tiden går så snabbt. Idag var i skolan och nästan alla barn blev glada när de såg mig. Det känns bra att vara tillbaka. Jennica kom hem själv, jag kom efter henne. 
Nu skrev till Daniel bara, hej hur mår du? Han läste direkt men svarade inget. Känns att han är arg på mig och vill inte prata med mig nu. Jag vet inte, tror inte att han skriver något nu. Han vill ju veta bara om jag är smittad. Idag kom inget svar, hoppas att imorgon kommer nu. 
Det kom en kille som började svara mig men det är inget som kommer med honom, tror inte att han skulle vara intresserad av mig nu, men han svarar tillbaka. Om han skulle bli mer intresserad av mig... Men jag har gett upp allt hopp att träffa någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0