26.januari

Här sitter igen jag, bakom data. Måste läsa lite tills imorgon nu, sen skriva ut några CV. Det är en jobbmässa imorgon och tänkte gå dit. Måste hitta jobb nu. Jag klarar inte leva under sommaren. Idag var på praktik, som igår. Det har gått bra, barnen blev så glada igår och kom krama mig. Det känns så lättnad att jag var väntat tillbaka. Jag har kommit just nu till punkt att lämna allt dejtande bakom mig och satsa på utbildning. Problem är att jag kan inte lämna HP, sitter där igen och skriver till killarna. Men på lördag kommer jag la ner där mig. Det räcker. Det var en kille som började skriva igen, men han försvann, svarar inte tillbaka. Jonas måste glömma, nu har ju varit några dagar att skriver inte honom, men ibland kommer han ihåg. Daniel är arg på mig, jag vet det , igår skrev bara -hej hur mår du? Och svarade inget tillbaka. Han vill inte skriva med mig mer, han vill bara veta svaret som jag väntar. Jag tänkte det går snabbt, men inget svar än. När det kommer då kommer direkt skriva honom, men tänkte ibörjan skriva bara att jag har fått svar och skriver inget mer, han kan visa intresse att han vill veta. Jag tror att få meddelande imorgon. Det kan inte ta hel vecka, minns att det tog bara ca tre arbetsdagar. Imorgon kommer vara uppdagen. Skola först, sen tänkte gå träna och sen måste hinna jobbmässa. Jag är orolig att kommer inte få ingen jobb. Men måste vara positiv, tänkte nu någon dag ringa till Scandic, och även till Karlskrona kanske. Nu till Jim, vet inte vad ska göra med honom. Det är något med honom, jag är rädd att han bara använder mig, jag vet inte men ibland bara känner, att han vill bara ha sex med mig....jag vet inte men min magkänsla säger att det är han som jag har letat efter. Jag vet inte om jag gör rätt. Nu ska jag ta och läsa Imorgon ska gå ensamma träna... känns bra att komma igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0