27.januari

Hemma tillbaka. Idag var första gången på gym, och det känns bra. Kunde inte göra alla de övningar men mest klarade jag göra, börjar ta det lugnt och sakta nu. Jag tänkte kanske gå en gång till i veckan nu dit, men vet inte när. Vill gå faktiskt till yoga eller sumba någon gång. Nu var jag hemma och fick sms, att svaret har kommit och skrev direkt till Daniel. Men skrev bara att har fåtts svar. För att nu kan han visa intresse att vill veta svaret, han kan vara nu lite till orolig, att han skriver inte tillbaka. Jag har ingen klamydia och det känns bra. Men mår så dåligt att jag berättade till Daniel, vet inte om han kommer skriva med mig mer. Jag vet att han är arg på mig, jag skulle inte sagt honom. Jag tänkte inte göra det men sen tänkte, nä ska berätta det. Alla killarna är borta från mitt liv nu. Jag dumma jag började skriva själv till en man, han är lite för gammal bara. Nu läste han och ville veta direkt, och han ringde mig, ville prata om det. Han har kvar mitt nr... Jag frågade honom om han kan förlåta mig, han sa såklart. Vi prata inte mycket, sen sa att skönt att höra om det, slutade han med kram Tiina. Varför kom han igen, när han ringde , alla känslorna kom nu när hörde hans röst. Nu började gråta för det. Vi är bara vänner, inget mer. Nu måste ta det lugnt bara. Jag har bara Jim, men känner att jag är inte värd honom. Jag vet inte varför honom, jag måste släppa kanske honom, han vill ha bara sex med mig, det blir inget mer mellan oss just nu. Jag vill ju mer. Nu måste ta och börja fixa maten, det är onsdag och pannkakorna .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0