28.januari

Vad har jag gjort nu? Jag har blivit helt galen nu. För att började skriva med en man, som är 51 år gammal på HP, som såg att han hade varit i min sida. Det var bara så att skrev honom, och han svarade. Vi började skriva.... länge meddelande/mejl. Han blev intresserad av mig, men han bor ca 3 timmar härifrån. Det betyder ju inte att vi kommer att träffas, kanske kommer , kanske inte. Jag tänker inte själv att börja fråga om han vill ses, om han blir mer intresserad av mig, då kan tänka att träffa honom. Men det kan inte bli något mellan oss, det kan inte bara bli det. Men man vet inte det. Försöker inte själv att börja hoppas för mycket nu. Jag är alltid besviken med män i mitt liv. Nu ska dricka te med Jennica och sen ska gå lägga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0