4.januari

Det är måndag och börjar bli lite bättre. Idag har fixat mitt CV, en steg närmare att börja söka jobb. Det blir tufft att hitta jobb. Men det går. Jag tar en dag i taget, med honom. Men börjar vilja ha tillbaka Jonas. Jag vet inte varför, det skulle funka mellan oss, men det är han som stoppade den. Jag måste släppa allt just nu, jag behöver inte mer som kommer såra mig, det behöver inte jag. Mitt hjärta är förkrossat nu helt, och låter ingen mer att komma så nära mig. Det gör ont, men men. Han ( Daniel) såg igår min bild på FB. Jag skrev att nytt nyttigare livet att börjat, nej till kött, och han gillade IGEN. Han ser vilka inlägg har jag där. Men tror inte att han kommer svara mig. Han skulle gjort det redan, men han har inte skrivit tillbaka. Bara släppa honom, och glömma bort honom. Det gör fortfarande ont, men måste hålla borta från honom. Idag var jag och Lisa ute, hon fick sitt första vaccin, det gick bra. Känns bra. Frågade Jonas om data, men han har inte läst mitt meddelande, redan 5 timmar inte varit online.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0