5.januari

Hemma , sitter bakom data. Snart ringer med A, om min lägenhet. Idag är det igen en dag gått, han kommer inte svara mig, mår inte så bra heller. Sitter här och saknar honom. Varför är det så svårt. Snart kommer J hem och har inte hunnit använt min tid, har inte träffat honom mer. Jag hade tid. Det är svårt situation med allt just nu. Det känns så svårt, känns att jag har för många bollar i luften. Jag har ju Jim ....min Malmö killen, det börjar kännas att det är dags att ses igen, det är allt så komplicerat med honom också. När träffade honom, fick också den känsla. Jag är själv osäker om det allt är bara på riktigt eller. Jag börjar känna att den känsla är så olika med alla, vissa känner starkare band, vissa mindre. Just nu måste jag släppa allt, ingen kontakt med killar nu, när är klar med min skoluppgifterna. Det blir jobbigt , när jag tänker på de samtidigt. Hur klarar jag det allt? Jag känner fortfarande att har mycket kvar att plugga. Imorgon tänkte ta rapport och föröka fixa det, att det är klart. Då kan man gå vidare. Det börjar hända sakerna nu. Den vecka kommer min säng och soffa, det måste komma nu på fredag. Det stod datumen, och de skulle ringt redan nu. Och sen jag börjar träna. Igår anmälde mig en 4 veckors utomhusträning. Jag är lite osäker med de nu när det är så kallt ute. Beställde ny jacka och nya skor för det också. Vet inte om mamma kommer skicka nu pengar eller inte. Jag har inte köpt än mina bussbiljetterna att åka tillbaka. Nästa vecka måste komma en kod, som kan använda att blir billigare att åka. Jag fattar inte än att han kommer snart hem, att det har gått redan tre veckor. I början tänkte att har tid att träffa Jonas, det blev slut mellan oss, sen tänkte att hinner träffa Daniel. Det blir( blev) inget heller. Allt känns bara så meningslöst.
Jag kan inte mer...helt slut nu...jag saknar Jimi ...lämnar allt bakom och ha kontskt med honom, kan inte sluta tänka på honom just nu...och saknaden är för stor...det är någonting med honom. Jag vill nu bara honom ...det finns ingen annan för mig. Det gör ont så himla ont just nu i mitt hjärta...och idag vi pratade och han sa någonting som kan inte glömma bort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0