6.jamuari

Jag kunde inte bli efter en vecka när jag träffade honom...så att nu skrev igen honom hur jag känner och vill att vi kan fortsätta att vara vänner. Nu var han online men läste inte och jag vet inte om han kommer att läsa den heller. Jag skrev ockdå sist att hoppas du skriver tillbaka. Det var så jobbigt att vara såhär att jag kunde inte säga det som ville, just nu tror inte att han svarar något tillbaka. Om han kommer inte svara nu inget då är det så som jag trodde att det kan vara. Han ville ses bara att få sex med mig, det kan vara fel också men han skulle svara och säga hur han tänker. 
Idag ser på schema -städa, gå genom rapport, skriva lite text , om hinner då vill se fotboll mellan Sverige och Estland. 
Nu såg jag att han hade läst min "nästa "meddelande nu. Nu vet han hur jag känner men nu gäller det. Han har chans nu och bevisa att han var inte efter bara sex. Det börjar igen, den väntan och osäkerheten. Hur tänker han nu, kommer han svara tillbaka? Det finns så många frågorna i huvudet just nu att vet inte vad ska göra mera. Jag försöker ta en dag i taget nu, men hur. Allt känns just nu så jobbigt att tänker på honom igen. Idag har inte gjort så mycket, började städa hemma, och nu sitter lite bakom data, och det känns så mycket på gång med skola. Kollade mina uppgifterna som måste göra nu, det är svårt. Jag måste nu ta det allvar, det är bara sista vecka kvar, sen är det slut. Släppa alla killarna bara och låta bli. Nu är det kvällen och igen bakom data. Försöker skriva för rapport lite mer text. Dagen har gått sådär, sitter som galen i mobilen och väntar att han ska svara. Han gör inte det. Nu börjar jag tänka mer och mer att det var bara sex han var efter, han svarar ingen tillbaka nu, Jag är lite besviken om honom lite nu. Varför han gjorde såhär mot mig. Varför inte säga som det är var, nej, bara att leka mer med mig. Men nu skrev jag honom hur jag har tänkt, att jag vill fortsätta att vara vänner just nu. Kanske börjar han tänka mer på det nu, vad jag skrev. Han är borta för mig nu. Tror inte om jag skulle skriva t. ex om en månad , han kommer inte att svara. Jag vet inte. Tänker också det att han kanske kommer att ta bort mig som vän, eller blockera mig. Det vet inte jag just nu. Ikväll helt plötsligt gick in på badoo, och igen tinder. Men raderade snabbt allt, jag klarar inte mer att nätdejta, jag mår dåligt av det allt bara. Nu gäller bara skola skola skola, ingen mer dejtande. Jag har kvar Jonas, kan ha kontakt med honom. Vi skriver inte nu varje dag, minns inte om vi skrev igår. Nä tror inte att skrev med honom igår. Han tänker säkert att jag är galen kanske, jag minns hur dåligt jag mådde nyårsafton och ville bara prata med honom om Daniel. Jag är jätte känslig med mitt hjärta, även Daniel vet att har blivit sårad många gångerna. AH , vill glömma bort bara honom och gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0