7.januari

Igår gjorde inte mycket för skolan och idag måste göra klart rapport nu. Jag måste. Nu känns det lite lättare efter igår, när fick svar av Daniel. Han svarade att vi kör vänskap tycker jag....skrev honom att känner att inte redo för något mer just nu, att behöver ändra mig om vi kommer bli något mer än vänner eller med någon annan. Lite pratade, inte mycket. Det behövde jag verkligen att han vill fortsätta att vara vänner. Nu kan gå vidare, men nu vill inte mer att börja med någon ny allt i början. Jag får inte så lätt med låta någon komma så nära. Det kan inte jag, mitt hjärta är just nu krossad. Tiden går så snabbt, väntar nu ett samtal , om mina möbler kommer imorgon och mina nya skor och jacka. På söndag måste ta mig till den infomöte. Jag får inte glömma bort det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0