9.januari

Det är lördag och mår sådär. I morse var ute och tog en löprunda, känns så bra efteråt. Känslorna gör ont med alla just nu. Jag saknar någon just nu så himla mycket. Någon att få krama, någon att ha nära. Igår skrev med Jim, jag vet inte om jag kommer göra rätt nu om jag tänker att fortsätta bara med honom. Jag klarar inte att ha kontakt med Jonas. Sist skrev med honom och berättade att saknar honom men han sa att du kommer hitta rätt kille med tiden, han försökte ju att jag ska inte vara ledsen, men alla de känslorna kommer bara när skriver med honom. Det är så jobbigt med allt just nu, jag vet inte men känner att jag kan inte mer att skriva med honom. Det går inte, det blir bara jobbigare och jobbigare med honom, det var han som sårade mig, och kan inte göra inget. Jag vill ju fortsätta med honom men han har valt bort mig. Ibland jag bara tänker på det, att varför ville han träffa mig mer när han redan i början hade inga känslorna. Jag vet inte men han vet själv att jag hade starka känslorna med honom. Nu måste bara kunna gå vidare utan att tänker på honom mer. Det är en jobbigt period nu att gå genom. Och måste själv att vara stark att inte börja skriva honom. Igår skrev till Daniel, bara hur mår han och hoppas att han blivit frisk, men han svarade inget tillbaka. Och försöker honom vara. Men nu skrev honom igen. Jag skrev direkt, vad vill han själv med mig vänskap eller något mer. Och såklart nu kommer jag att som galen att vänta vad han kommer att svara. Det måste jag veta ju vad vill han själv. Jag kan inte låta bli, jag hoppas att han svarar att något mer, men tror inte att han kommer säga så. Just nu vill bara att han svarar något, men är alltid lika rädd när ser att han har läst och skriver inte tillbaka. Måste nu de sista dagarna göra allt för skola, och det kommer bli mer sömnlösa nätterna. Idag har läst artiklar och nu skrev ut några, vet inte om det räcker med de. Nu ska äta lite sen måste skriva ut en engelsk artikkeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0