Dagen med Jennica

Idag var jag ledig från jobbet och var med Jennica. Imorse fick jag samtal från fritids och vi var på besök i fritids. Det gick bra med henne, men hon är orolig lite såklart. Vi träffade även en tjej som kommer gå i samma klass med henne. Det känns lättare att hon får träffa någon redan nu. Samt hörde jag att många som bor i nära skolan,så att hon kommer inte känna sig så ensamt. Efter fritids åkte vi till stan, fikade och kollade lite i affärerna runt. Jag tänkte i början att vi kan cykla till Jennicas fritids men nu när jag körde dit, det känns för långt att cykla så att kommer ta bilen nu de dagarna när hon är där. Det är bara i några dagarna och sen kommer hon vara i skolans fritids. Imorgon kommer jag jobba och hon stannar hemma. Jag vet vad hon kommer göra sen. Kolla på data, hon fick låna pappas netflix nu. Jag tror inte att jag kommer beställa nu det. Det är inte rätt för henne att titta hela tiden nu på data. Idag hann vi fixa hennes grejerna i hennes rum. Nu känns det lättare för henne men fortfarande känns att det finns inte plats för allt. Om några veckor kommer henne skrivbordet nu också. Jag beställde nu uppbärning också. Jag minns inte vilken dag det var nu, men min schema var jag ledig nu. Imorgon måste jag gå och köpa dammsugare, efter jobbet tänkte åka. Jag kollade på nätet och det finns inte så många bra pris här i Karlskrona, vet inte men kanske ska beställa på nätet istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0