Det blir snart bättre

Jag kunde inte sova nästan inget hela natten. Det börjar bli tuff snart när kommer jobba igen bara extra. Hur kommer jag klara med allt., det vet inte jag. Jag måste hitta någon annan jobb. Nu måste jag räkna varje krona. Jag tänkte att ta internet hemma men vet inte än hur snabba ska ta. Kanske ska ha kvar mobiltbredband men mindre gb. Jag vet inte. Det är extra kostnaden om tar vanliga internet. De månad blir tufft nu,vet inte om kommer att klara betala alla räkningar. Det kan hända att måste ta sms lån igen, men vill inte betala igen hög ränta. Jennica kostar mer nu än tidigare. Hon skulle behöva nya kläderna och måste köpa för henne nya kläderna. Hon växer. Jag kommer inte köpa mer nya kläderna själv nu. Hon kommer först. Igår hade det jobbigt med henne. Jag berättade att hon ska inte mer kolla på netflix, för att internet är snart slut med hennes tittandet. Hon blev sur och arg, på kvällen pratade lite mer med henne. Hon vill ju ha allt och sa att jag inte är snäll. Hon måste förstå att man kan inte få allt vad man vill. Det är tufft att vara ensamma med henne men gör allt för henne att hon ska må bra. Just nu önskar jag att det blir bra med henne i skolan och nu i fritids, att hon kommer hitta vänner. När jag jobbar är hon hemma, och hon är hela tiden inne. Jag har sagt att hon kan vara ute lite , men det vill inte hon. Hon behöver tid att känna sig tryggare här hemma. Det blir bättre med tiden. Jag hoppas fortfarande att hon kan börja här gymnastik, men har inte fått något svar än. Själv har jag börjat jobba mer på mig själv, men min självkänsla, själv förtroende. Det är svårt när jag själv tror inte på mig själv. Ny vecka har börjat och det händer mycket nu. Jennicas skrivbord kommer denna vecka, Lisas klösträd och dammsugare kommer denna vecka. Jag är ledig bara två dagar och tänker vara med Jennica, hon kommer vara i fritids men bara i några timmar. Efter det tänkte vara i stranden, vill åka bort härifrån men känner inte till här stränder. Snart ska till jobbet och idag tänkte springa dit, lämnade kvar sakerna på jobbet igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0