Första dopp i Karlskrona

Idag har vi tagit vårt första dopp och det kändes inte så kallt. Det blåste men vatten var inte så kallt. Nu är vi hemma igen. Jag måste fixa middag men ver inte vad ska jag lagga. Kanske måste börja skriva ner matsedel, då är det lättare. Hela tiden tänker jag vad ska man lagga för mat. Det är jobbigt att fixa alltid något till mig och något till Jennica.
Jag känner det att börjar bli känna mig ensamt igen. Man vill inte vara ensamma, vill vara med någon , vill träffa någon, vill bli kär i någon. Jag tänker på killar som har träffat sista tiden. Jag tänker på Jim....jag vet inte varför. Jag tror att han hatar mig nu bara. Bara glömma bort honom och gå vidare. Men hur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0