Fredag

Idag är det fredag och snart ska till jobbet. Igår hann jag fixa ganska mycket. Jag klarade matbordet men det gick lite "sönder", nu är osäker om det kommer att hålla. Nu börjar det kännas lite mer hemma. Samtidigt måste tänka nu mycket om kommer köpa något nytt. Det är bättre att börja gå på loppisar, eller second hand. Spara pengar. Igår var min "kompis" på jobbet. Jag försöker att undvika honom nu så mycket, men igår han var ute och kom in och han sa"hej". Jag vet inte det känns för mycket med honom, jag börjar få lite få känslorna men måste glömma bort de känslorna nu. Ikväll har jag tvättstuga och sen ska åka till Biltema och maxi, måste köpa en mobilhållare och sen handla mat hemma, även för Lisa. Just hemkommen efter jobbet, är trött, började med tvätten, det kommer ta så lång tid. Bara två maskinen , en torktumlare. Jag har ingen aning hur funkar nu torktumlare , om kläderna blir torra. Snart ska gå och kolla. Jag måste fixa maten men har ingen mat hemma att laga. Efter tvätten ska åka och handla. Imorgon jobbar och måste fixa maten själv. Och måste fixa hemma men har ingen ork kvar. Ska försöka fixa nu de borden ikväll.Trött trött trött är jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0