I nya hemmet

Jag är äntligen hemma, i natten sov jag redan här. Det finns mer grejerna som måste hämta, orkade inte ta allt som planerade ibörjan. Just nu ville se hur det ser ut här och sen kan planera lite. Det finns så mycket som måste handla, att får plats för allt. Jag försöker att ha lite mer ordning nu. Största problem är med kläderna. Måste köpa trådkorg som blir billigare än köpa byråar. Vet inte. Jag är helt slut just nu att fixa allt själv. Mina kläderna bara ligger här på golvet, vet inte vart ska lägga de. Jag tänkte köpa galgar och kan lägga nästan alla kläderna där, samma med Jennicas kläderna. Jag känner mig så trött och har ont i kroppen, ska duscha snart och tvätta håret sen ska lägga sig tidigt, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0