Mycket jobb

Jag jobbar mycket just nu och inte haft tid att skriva här. Nu är jag ledig två dagar och kommer vara med Jennica.
Det har varit tufft just nu sista tiden, min ekonomi har kraschat helt att var tvungen låna pengar och har inte betalat hyra i Kalmar. Denna tjej sa att hon kan betala mitten av augusti och nu har problem med henne om hon stannar så länge. Jag fick ett mejl av en student som har fått min lägenheten och vill flytta in redan nu i augusti. När berättade till den andra tjejen sa hon att hon kan flytta ut redan nu i helgen eller nästa veckan. Jag skrev henne att skulle vara tacksam om hon kan stanna i två veckor men fick inget svar. Nu ä orolig att hon säger att ja hon flyttar ut redan nu och sen fortsätter att bo där utan att betala. Jag litar inte på henne mer, hon ville inte betala hyran, att väntade så länge. Just nu önskar att allt detta ska vara över helt att kan lämna detta lägenheten. Jag hatar mitt liv så mycket just nu. Det är så svårt att klara allt ensamma. Nu såg schema efter sommaren och har jobb kvar några veckor till sen blir det mindre. Måste spara nu pengar jag får. Att betala räkningar. Jag är stark och klarar det jag vet, måste tänka positivt.
Jag har börjat tänka på mina hår nu. Att sluta färga de helt nu. Kanske kommer att raka allt hår att börja allt i början. Men vågar inte göra det just nu. Sista tiden har jag tänkt mycket på miljön. Vad är bra för det och vad är bra för hälsa. Jag har förändrats mycket just nu efter nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0