Sista dagen utan Jennica

Imorgon ska åka till Stockholm att hämta Jennica, och bo på Scandic. Idag sa till henne att mamma har överaskning. Hon ville att ska säga men hon fick en ledtråd. Hon kommer bli så glad. Just nu väntar jag när Jonas ska höra av sig, ikväll skulle lämna Lisa. Han var i Västerås och kommer hem ikväll o sa att han kommer höra av sig när han är hemma och sen ska åka och lämna Lisa. Nu packade även min väska men svårt att välja kläderna, det ser ut att det blir varmt och sen också regn. Men hittade kläderna som kan ha nu imorgon och på måndag. Måste packa lite till sakerna, imorgon ska åka hem och packa lite sakerna, och kanske kan även sälja Jennicas cykeln, vet inte, ska försöka. Det börjar kännas så konstig, jag undviker honom vill inte se honom i ögonen. Idag slutade och han såg mig och sa "hejdå" . Det kan inte blir något med honom, det kan inte. Men är så nyfiken på honom nu. Han är inte intresserad av mig, han har säkert andra tjejerna. Ah vill inte tänka på honom. Han hade nu semester och är tillbaka på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0