Soliga dagar

Nu är det riktigt sommar. Det är varmt ute och jag jobbar hela tiden nu. Men när är ledig då passar på att vara ute. Igår var med Jennica vid annan strand. Det var inte så långt men klarade att hitta dit.
Jennica började i fritids idag och det gick bra. Redan nu kan hon träffa några i hennes klass. Det känns lite tryggare för henne att får nya kompisar nu.
Själv jobbar jag mycket nu, men fyra veckor till sen blir det lugnare. Det vet inte jag hur kommer jag klara betala mina räkningar då. Jag försöker vara positiv men tänker på det ju. Jag måste hitta annat jobb annars det går inte bara. Samt hoppas att kan sälja mina böcker också snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0