Tiden går för snabbt

Tiden går för snabbt. När ser Jennica som blivit så stor och tänker hur kommer jag klara att uppfostra henne själv. Hon har sin pappa men har inte önskat livet ensamma med henne. Det är tufft att vara ensamma och klara allt med henne. Om man skulle haft någon som kan ge lite mer leende till mig.Jag känner att är ingenting för någon. Ingen som vill ha mig, ingen som kommer bli kär i mig. Jag vet inte men det är så jag känner just nu. Jag saknar någon bredvid mig, någon att krama och kyssas. När ser andra som är lyckliga då blir jag mest ledsen. Det känns så himla jobbigt. Jag börjar tänka på denna kille på jobbet,jag vet inte varför.
Imorse cyklade till jobbet och såg helt plötsligt Daniel, vinkade honom och han vinkade tillbaka. Han var ensamma. Han var här bara att vattna sina växter och blommor. Han bor inte hemma nu, han ä mest tiden nu hos sin flickvän.
På fredag får jag lön och på lördag planera att köpa dammsugare. Det ä så dammig och det går inte utan dammsugare nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0