Trött efter flytten

Jag är helt slut efter flytten, allt är inte än på plats men det går framåt. Mest orolig om Jennica blir inte nöjd, för att matbordet är i hennes rum men vill lägga någon skydd eller nåt att rumsavdelare, att de stör inte hennes så mycket. Det finns inte plats i köket. Jag måste köpa så mycket men tar det sakta, köper som är viktigaste just nu. Nu jobbar jag två dagar till sen är ledig två dagar och kommer åka till Stockholm. Jag bokade Scandic, jag vet att Jennica blir så glad när säger att vi ska bo på hotell. Nu kollar på fotbollen, har duschat mig och har även bud på mig. Jag hinner skölja imorgon. Det känns för mycket just nu när tänker att köra till Stockholm, det blir en lång resa och är orolig, hur ska klara det långa resa nu. Jobbigaste är nu den Södertälje sidan, den bron som blir problem nu med långa köar nu. Bara att ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0