10.juni

Tiden går fort. Idag kollade nästa månaders schema och det var igen förändringen. Nu kommer jobba ibörjan av juli 4 dagar och är är ledig den 5. juli. Jag tänkte att är ledig på söndag att kan flytta då. Men nä, blir inget. Jag orkar inte flytta efter jobbet. Men kommer köra sakerna dit med bilen sakta då. Idag jobbade jag och körde bilen, det går som vanligt. Varje dag händer någonting. Igen motorstopp. När kan jag köra att det händer ingenting. Imorgon ska åka med Jennica till Karlskrona, tänkte kolla den område vart ska vi flytta och lite på stan också som vanligt. Jag tänkte kolla kanske lite på rea till Jennica och till mig också, eller någonting hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0