7. juni

Idag är jag ledig och börjat fixa nu grejerna som behöver göra. Idag står det planer att söka jobb, handla, tvätta. Nu börjar fixa grejerna hemma, tänkte börja packa grejerna lite gran och la undan. För att måste se att har plats för allt. Samtidigt funderar jag att sälja kanske tv och ska köpa ny istället. Det kommer bli nytt hem och vill börja med allt nytt. Mest orolig är jag nu att fixa släpp, fixa flyttbil. Jag vet inte mer vem ska jag fråga hjälp. Jag vill inte helst beställa flyttbilen och betala för det typ 5000. Jag tänkte fråga Daniel ,men tror inte att han kommer hjälpa med det. Det är för mycket att fråga. Precis nu såg att mamma hade skickat pengar redan. Jag väntade ersättningspengar just nu. Nu kan åka och köpa lite grejerna att fixa hemma, måste köpa möbelmedel att tvätta stolarna. Jag funderar att spara köksbordet och stolarna kanske också. Det är ganska stort bord men väger för mycket. Jag vet inte. Jag klarar inte att vara på FB, trodde att klarar men igen loggade jag in. Jag tänkte kanske kommer la upp att hittar någon på FB som kan hjälpa med flytt. Jag vet inte det. Nu lade upp en annonsen på FB, vet inte om någon kommer kontakta mig nu eller inte. Jennica är i skolan och jag sitter hemma, jag känner mig helt slut just nu med allt. Jag vet inte vad ska göra med flytt. Nu tänkte ju att börja packa ner redan nu grejerna. Kanske det underlättar senare. Jag har för mycket grejerna. Och måste bestämma vad ska göra med bordet och stolarna. De är dina ju men tänkte att kanske kan köpa klädsdel till de, vet inte. Jag vill bara att alt ska vara över, måste söka fritids till Jennica också nu. Men vet inte svaret av hans pappa och pratar inte med honom men vi måste göra det nu. Jag vill inte göra det men har ingen annan val just nu. Nu tänker jag börja mitt nytt liv, det kommer bli tufft just nu med allt, med jobb och blir svårt att klara allt själv på egen hand. Bara om jag vet att får "normalt" a kassa nu. Idag har tvättstuga och sen ville Jennica gå till stranden. Nu började packa lite grejerna och igen ville dela en bild med min flytt men tog bort det så snabbt. Nej, vill inte dela mer med andra varje steg vad jag gör.. Jag kan inte vara utan FB, bara online hela tiden. Jag vill ta paus nu, det stör mitt liv och mina känslorna så mycket. Nu har jag bara flytt som är viktigaste, kommer inte vilja prata med någon just nu där. Jag började igen gråta, vet inte varför. Kollade hans profil , hans sista bliderna med henne. Nej, det göt för ont just nu. Jag klarar inte att tänka på honom, jag klarar inte att se honom på FB, det gör ont i hjärtat just nu för mycket.Jag trodde inte att det kommer göra så mycket ont. Jag trodde inte att hade så starka känlorna, nu känner jag hur jag är när ser honom överallt. Jag kan inte börja träffa någon ny att komma över honom, kan inte säga till någon ny jag träffar att hade någon som sårade mig. Jag måste vara själv nu en tid innan jag kan släppa in någon. Nu är jag rädd. Varje gång jag träffar någon ny, glömmer bort det och börjar igen hoppas för mycket. Det är för mycket just nu. Jag måste få nu att allt kommer blir som planerar, att få Jennica med mig. Om han kommer inte samtycka då vet inte mer vad ska göra, eller han ska igen familjerätten. Sen kommer jag ansöka ensam vårdnaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0