En ledsen Tiina

Jag tog igår halva sömntablett, somnade snabbt men vaken vid kl 4. Det går inte somna om. Jag gråt igår och kommer gråta även idag,jag vet. Jag hade med honom de känslorna, annars skulle inte jag mått så dåligt. Just nu ser jag honom överallt. Och en sak är säker- jag kommer inte klara att träffa honom, det klarar inte jag. Tills jag har kommit över honom. Det vet inte jag hur lång tid kommer det ta. Det är just nu den period när jag mår sämst. Det är alltid så när jag får de känslorna och det händer som alla de gången när jag "blir" kär i någon. Det är fel att börja leta efter någon ny just nu. Jag måste hitta mig själv för att jag känner själv att jag är så nere, Det är bättre att lämna det allt bakom och börja ett nytt liv och det kommer jag göra nu när jag har ny bostad och det kommer bli tufft och jobbigt. Jag vet inte vad händer med Jennica, om hon ska följa med eller inte. Jag klarar inte träffa hans pappa nu. Men måste göra det snart. Allt har varit den sista tiden så irriterade med honom. Jag vet inte men ibland jag tänker att jag skulle aldrig träffat honom. Men då skulle jag inte haft Jennica, hon skulle inte funnits. Hon betyder allt just nu för mig. Jag gör allt för henne, allt. Och det är sista gången jag flyttar. Jag måste stanna nu. Snart måste börja köra till jobbet. Jag vet inte hur klarar igen köra. Igår skulle en buss kört på. Det var rött, jag stannade och när stannade blev det direkt grönt. Jag fattade ingenting i början, jag var chockad , aldrig hänt det med mig. Jag känner ibland så stressad och vilse. Men man lär sig av sina misstag. Nu måste se vad Jennica gör, snart ska iväg. Hemma efter jobbet, nyduschad och helt slut. Idag har varit likadan dag, hela tiden bara tänker på honom. Det går inte än att släppa honom. Det gör bara för ont. Jag ser honom fortfarande överallt. Jag försöker vara nu stark, jag måste vara det. Men känner nu att kommer leta efter någon annan att glömma bort honom. Det är fel. Jag måste ta den tid som jag behöver att hitta mig själv och bli starkare. Det allt händer med mig, jag har tappat allt tro på män just nu. Jag är varje gång mer rädd nu när har blivit så sårad igen. Jag är så rädd att släppa in någon ny just nu. Jag är inte redo att träffa någon ny, jag kan inte. Imorgon är Jennica ledig,Idag var hon med Jamila under dagen. Det hjälper mig mycket att hon kan vara med någon. Jag vill inte lämna henne ensamma så ofta. Ibland har jag bara så mycket att orkar inte med henne, och nu har jag henne hela tiden. Jag behöver att vara själv, bara ensamma. Om två veckor kommer jag vara det. Bara att ta det lugnt. Vad ska jag göra då ? Vet inte, köpa vin och kolla på tv, gå till bio. Det behöver jag. Bara att vara ensamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0